Bestyrelsens Forretningsorden:
Arrangement af bestyrelsesmøder:
- Afholdes når der er emner at behandle, som kræver tidsfristet afgørelse.
- Afholdes under deltagelse
af minimum 3 bestyrelsesmedlemmer og suppleanter inviteres til at deltage.
- Formanden, eller i dennes forfald næstformanden, foranlediger udsendelse af dagsorden for bestyrelsesmøder senest 7 dage før mødet.
- Mødetidspunkt
og -sted tilstræbes afholdt under iagttagelse af deltagernes private planer for ophold i sommerhusområdet.
- Hvis en mødedeltager kører til mødet alene med mødedeltagelse for øje, dækker Grundejerforeningen
heraf afledte brændstofudgifter.
- Værten for bestyrelsesmøde erholder kr 200,00 til dækning af værtsomkostninger.
Referater fra bestyrelsesmøder:
- Sekretæren skriver
beslutningsreferat.
- Referatet sendes inden 7 dage fra mødedato til mødedeltagerne for evt. kommentering/korrektur.
- Tilbagemeldinger til sekretæren vedr. referatet efter max. 3 dage, skal sendes i kopi til øvrige
mødedeltagere.
- Herefter sender sekretæren endeligt referat til deltagere.
- Mødereferater signeres af mødedeltagere ved næstfølgende bestyrelsesmøde og arkiveres af sekretæren.
Bestyrelsens interne overblik:
- Bestyrelsens adgang til Grundejerforeningens mailkonto, ”dalbystrandgaard@gmail.com” sikrer det enkelte bestyrelsesmedlem fuld indsigt i al korrespondance.
Kontakt
til øvrige bestyrelsesmedlemmer:
- Et bestyrelsesmedlems mailkontakt til de øvrige bestyrelsesmedlemmer sker med Grundejerforeningens mailkonto, ”dalbystrandgaard@gmail.com” som afsender.
Kontakt
til externe interessenter:
- Formanden tegner grundlæggende foreningen over for myndigheder, leverandører, medier og andre grundejerforeninger.
- Undtagelser herfra besluttes af bestyrelsen.
Kontakt
til medlemmerne:
- Udmelding af bestyrelsesbeslutninger sker på formandens foranledning.
- Undtagelser herfra besluttes af bestyrelsen.
- Meddelelser til medlemmer afstemmes med bestyrelsen.
- Mailkorrespondance
sker via Grundejerforeningens mailkonto, ”dalbystrandgaard@gmail.com” som blindkopi, (BCC).
- Hjemmesiden er fælles for Grundejerforeningen Grønneklint og Dalby Strandgård Grundejerforening. Hjemmesideopslag varetages
af hjemmesidens Webmaster efter formandens / formændenes godkendelse.
Forretningsorden vedtaget d. 15. sept. 2018.
------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------Formand
Næstformand
------------------------------------------------------ ---------------------------------------------------------Kasserer
Sekretær