Bestyrelsens forretningsorden

Forretningsorden vedtaget 15. september 2018.

Bestyrelsens Forretningsorden:

Arrangement af bestyrelsesmøder:

  • Afholdes når der er emner at behandle, som kræver tidsfristet afgørelse.
  • Afholdes under deltagelse af minimum 3 bestyrelsesmedlemmer og suppleanter inviteres til at deltage.
  • Formanden, eller i dennes forfald næstformanden, foranlediger udsendelse af dagsorden for bestyrelsesmøder senest 7 dage før mødet.
  • Mødetidspunkt og -sted tilstræbes afholdt under iagttagelse af deltagernes private planer for ophold i sommerhusområdet.
  • Hvis en mødedeltager kører til mødet alene med mødedeltagelse for øje, dækker Grundejerforeningen heraf afledte brændstofudgifter.
  • Værten for bestyrelsesmøde erholder kr 200,00 til dækning af værtsomkostninger.

Referater fra bestyrelsesmøder:

  • Sekretæren skriver beslutningsreferat.
  • Referatet sendes inden 7 dage fra mødedato til mødedeltagerne for evt. kommentering/korrektur.
  • Tilbagemeldinger til sekretæren vedr. referatet efter max. 3 dage, skal sendes i kopi til øvrige mødedeltagere.
  • Herefter sender sekretæren endeligt referat til deltagere.
  • Mødereferater signeres af mødedeltagere ved næstfølgende bestyrelsesmøde og arkiveres af sekretæren.

Bestyrelsens interne overblik:

  • Bestyrelsens adgang til Grundejerforeningens mailkonto, ”dalbystrandgaard@gmail.com” sikrer det enkelte bestyrelsesmedlem fuld indsigt i al korrespondance.

Kontakt til øvrige bestyrelsesmedlemmer:

  • Et bestyrelsesmedlems mailkontakt til de øvrige bestyrelsesmedlemmer sker med Grundejerforeningens mailkonto, ”dalbystrandgaard@gmail.com” som afsender.

Kontakt til externe interessenter:

  • Formanden tegner grundlæggende foreningen over for myndigheder, leverandører, medier og andre grundejerforeninger.
  • Undtagelser herfra besluttes af bestyrelsen.

Kontakt til medlemmerne:

  • Udmelding af bestyrelsesbeslutninger sker på formandens foranledning.
  • Undtagelser herfra besluttes af bestyrelsen.
  • Meddelelser til medlemmer afstemmes med bestyrelsen.
  • Mailkorrespondance sker via Grundejerforeningens mailkonto, ”dalbystrandgaard@gmail.com” som blindkopi, (BCC).
  • Hjemmesiden er fælles for Grundejerforeningen Grønneklint og Dalby Strandgård Grundejerforening. Hjemmesideopslag varetages af hjemmesidens Webmaster efter formandens / formændenes godkendelse. 

Forretningsorden vedtaget d. 15. sept. 2018.

 

 

------------------------------------------------------            ---------------------------------------------------------Formand                                                                                Næstformand

 

------------------------------------------------------            ---------------------------------------------------------Kasserer                                                                                Sekretær

Nyeste kommentarer